Thursday, October 13, 2022

You Can't Cancel Me


You can criticize me

You can marginalize me

You can ostracize me

You can criminalize me

But you can’t cancel me

 

You can cancel my books

You can cancel my speaking engagements

You can cancel my social media accounts

You can cancel all of my public platforms

But you can’t cancel me

 

You can cancel my bank accounts

You can cancel my credit cards

You can cancel my investment portfolio

You can cancel everything I have

But you can’t cancel me

 

You can gaslight me

You can ghost me

You can leave me

You can ignore me

But you can’t cancel me

 

You can accuse me

You can mock me

You can torture me

You can kill me

But you can’t cancel me

 

You can hold me in suspicion

You can hold me in contempt

But you can’t hold me back

Because I will return

And you can’t cancel me 


“Living For Today With An Eye For Tomorrow”©

No comments: